tirsdag 28. oktober 2014

Dagens husmor



Hej



En dagens husmor fra meg når frokost spises. 
Deilig å gå i normale klær igjen - siste container kom i går, 
så nå er det ingen som kommer inn før om drøyt 2 uker. 
HELDIGVIIIS
En old favoritt bukse fra Malene Birger, jeg elsker de som er 
litt saggy - ny bluse fra Cathrine Hammel som er helt fantastisk 
 OG strykefri - HER, og golden genser
- også fra Cathrine Hammel men den er fra i fjor.

Jeg står på rommet hvor vi har fått inn så mye kult brass - så i grunn så 
passet jeg godt inn her - og jeg blir en stund.. har en lyskronelampe 
( eller faktisk 2 ) som skal monteres.. zzzz

Ses i kveld - jeg har ikke glemt av kaffetipset.. 
iallefall ikke sånn helt.. 


SeS





3 kommentarer:

  1. Jeg har kikket etter det kaffetipset ... Trodde det var glemt i ståket med nye varer til showroom ...

    Tar gjerne imot slike tips, det er NÅ som nettene blir lange vi har tid og lyst til å kose oss inne, og da kan kanskje ditt tips come in handy ...

    ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Neidaa... jeg har ikke glemt.. men jeg har liksom ikke fått lagt det ut enda.. men jeg lover.. i morgen tidlig - da er det klart, og du kan glede deg.. jeg er helt addicted, og gleder meg til dagens første kaffe allerede :)

      Slett
  2. God morgen:)
    Hvor er skoene dine kjøpt? De er så fine!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥