tirsdag 14. oktober 2014

En dagens


Hei tirsdag

Herremin for en kropp å våkne opp med i dag. Jeg er såå stiv at jeg kan ikke 
engang ta på meg sokker uten å svime av.. ( nesten ) DET er iallefall
et tegn på at jeg fikk litt igjen for treningen i går, og jeg er 
i bunn og grunn superlykkelig for den stive kroppen 
- enn så lenge. 

Jeg har ENDELIG fått tak i den perfekte blå blazeren, 
da den forrige begynte å synge på siste verset, etter 6 år. 
Morris er virkelig et favorittmerke for meg, veldig klassisk 
og utrolig mye lekkert. 

I dag er det en laaang dag på jobb, så jeg har vært og handlet mat
så jeg kan spise deilig lunsj, og slippe å døø av sult som 
jeg vanligvis gjør her på kveldene

Ønsker dere en fin dag så lenge, så må jeg jo vise 
de fine Noelia stolene i kveld.. 

...om jeg rekker hjem før sengetid.

3 dager til helg



3 kommentarer:

  1. Eeeeelsker Morris!!!..................og mye billigere i Sverige :O)

    Fin den mørkeblå du har på.!!
    Håper du rakk å få på deg sokka før du gikk i gulvet :O)

    Ha en fiiiiiiiiin dag :O)

    Sylvi


    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. rakk det akkurat..

      jeg vet.. med svenske kurs osv er det billigere, MEN - så kommer frakt og mva så er det same same , bare veldig mye mer mas.. også vil jeg jo gjerne ha alt jeg bestiller i gåår.. haha

      Takk det samme :) nå er det bare 3 dager til helgen nå :)

      Slett
  2. Superfint antrekk :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥