torsdag 16. oktober 2014

Getting the house ready


Seeeen oppdatering fra meg i dag.. 
Jeg koser meg med å gjøre klart til fest i morgen, og har skåret blomster
i en evighet.. det er så kos, og i morgen skal jeg dekke bord. 

Ikke mange timer igjen nå, og jeg gleder meg veldig. 
Jeg har vært å handlet mat, drikke, hentet blomster fra Stua Fjeld
som alltid er verdens mest hjelpsomme på tlf, og 
i morgen skal jeg ta en kjapp shining på huset. 

Trikset er å be inn etter det er mørkt, tenne lys, og ha 
champagnen klar. Da slipper du unna husvasken før gjestene kommer
( så fremt det ikke gror igjen da.. men jeg hadde nyvasket hus for 
en drøy uke siden, så jeg gidder bare å ta badet. )
Tommel opp for en festklar vertinne som ikke er utslitt

Happy torsdag - vi ses garantert i morgen 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥