lørdag 4. oktober 2014

God morgen lørdag


Hei dere

Her ligger fremdeles alle barn og sover og jeg er på min 3. kaffekopp
som jeg drikker ute.. TENK det!! 4. oktober, og jeg sitter ute i morgenkåpe
i 6 varmegrader og koser meg.. ( ok.. litt kaldt, men jeg overlever fint
pga nydelig utsikt, og en ubeskrivelig ro.. ) Jeg elsker å være her
på hytta, og det lader virkelig opp batteriene mine.. 

Ungene MÅ straks vekkes, for vi skal gå ned til Skistua her for 
det er åpning for sesongen, med fantastiske tilbud på skiklær,
kjøp av sesongkort, og deilige bakevarer.. 

Jeg har gledet meg veldig til dagen i dag, og i kveld skal 
vi kose oss med lammestek, og alt deilig som hører til. 

Ses helt sikkert senere. 

GOD LØRDAG



1 kommentar:

  1. Brrr men jeg håper du har på noe varmt på beina???? hahahaha
    og reinsdyrskinn under rompa er jo ikke det verste da :) God helg og kos dere med lammesteika :)
    (og shopping!)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥