søndag 12. oktober 2014

God morgen søndag


Jeg har sovet i 10!!!! timer i strekk og klarer ikke helt og bestemme meg for om jeg føler meg uthvilt eller utslitt av å sove så mye.. haha.. Det er iallefall fantastisk å våkne på hytta, så stille og rolig. Drikker alltid litt kaffe før frokost ( på sengen når min mann er med ) men forann peisen nå når vi jentene er alene.. Da må jeg jo servere meg selv. 
Vi reiser ned om ikke lenge da jeg må på jobb og en del forberedelser til i morgen. Gleder meg veldig til å se soverommet som bygges ut, nå er de kommet veldig langt. Det kommer til å bli fantastisk når det blir ferdig. 

Ønsker dere god søndag, så ses vi kanskje i kveld med flere bilder fra hytta også har jeg boktips til dere også! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥