torsdag 2. oktober 2014

H Ø S T F E R I E


Endelig... vi er på hytta igjen, og skal være her til søndag. 
Det var utrolig deilig å reise fra kontoret på onsdag ettermiddag, 
sette seg i bilen etter litt pakking og reise opp til fjellet. 

Storebror og kjæresten er med så Tomine storkoser seg. 
I dag har vi sittet ute og spist pannekaker, solet og lest bok. 
Jeg som i grunn har forbannet høstferie pga manglende
barnepass, er nå i grunn veldig veldig glad for at jeg kunne ta 
noen dager fri. Det trengtes nå. 

Jeg har fått nye møbler på hytta, og i går var jeg ikke i seng før
langt over midnatt - men nå er det ferdig. Gjett om 
vi gleder oss til vinteren starter. Men først skal vi 
nyte høsten - og jeg kan fortsatt nyte sol barbent..

Ha en fin fin kveld - kanskje vi ses






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥