mandag 13. oktober 2014

In the night


Boken Christian Dior, som er tung som bly er kjøpt hos Carma 
HER de har også fått bøker nå så anbefaler dere å ta en titt. 
Jeg tror det er spm nr. 2 jeg får mest etter fargevalg på stuen 


HEI BLOGGEN


Endelig fikk jeg stolene Noelia på plass i stuen.. 
det ble bedre enn jeg turte å håpe på, og jeg gleder meg så til å ta de 
i bruk.. til helgen skal vi feire litt.. Da kommer jentene som 
hjelper meg på showroom lørdager på rakfisklag, og 
jeg skal lage masse deilig snaks, og vi skal ha masse godt drikke

Jeg gleder meg til å vise de hvor stor pris jeg setter på hva
de gjør for meg og denne stuen passer nå perfekt å skåle 
i litt champis.. Da blir det alltid gøy. 

Bedre bilder i morgen, men nå skal jeg ta kvelden. 
Jeg føler meg mer død enn levende, men litt søvn og 
pads under øynene i morgen fikser nok det


Sov godt

1 kommentar:

  1. Det høres veldig hyggelig ut med et "gjørestaspåjenteneparty"! :-) Si for all del ifra om du trenger flere "hjelpere! ;-) Jeg kommer på 5 minutter! :-) Ann Kristin

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥