onsdag 15. oktober 2014

Knips av dagens


Å heiiii hejjj

Nå er det så gøy å blogge igjen - så mange som er innom hver dag
( i går hadde jeg over 5000 sidevisninger ) og flere hilsninger 

DET er så kos synes jeg. 

Mange av dere spør om mer klær, og litt mer detaljer på interiør. 
Jeg skal bli flinkere, og jeg kan også ta litt før og etter bilder. 
Det er jeg selv så glad i å se hos andre. 

Dagens i dag ble veldig grått, så jeg måtte adde litt orango 
og det ble så kult. Vesken kjøpte jeg for mange mange år siden 
på Carma - lenge før de ble nettbutikk - og den er fortsatt i bruk


Ses i kveld da - jeg begynner å gjøre klart til lørdag, 
så kom gjerne med tips til høstpyntet bord. 
Jeg har allerede bestilt blomster, så det blir bra


4 kommentarer:

  1. Her var det mye lekkert. Jeg har lett etter ankelstøvletter i flere å uten å finn, jeg ønsker med lav hel, dine var bare rålekkre. Kan keg spørre om hvor du har kjøpt de? Ha en fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lise

      Boots/tøffler ( de er utrolig gode å gå i ) er fra Carma.no og du får tak i de nå.
      Superkule og tåler masse regn! Ha en fin weekend!

      Slett
  2. Supertøffe ankelstøvletter!! De ser så gode ut de genserene fra Cathrine Hammel... Lurer på å bestille fra Carma, men er så usikker på størrelsen. Ha en strålende dag!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kine!

      Dette er en nydelig kjole med lange armer! CH er fin på str, så ta det du pleier å bruke.
      Lykke til, Carma jentene hjelper deg om du ringer

      Happy weekend!

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥