søndag 12. oktober 2014

Litt detaljer da..




Litt flere bilder fra hytta og kjøkkenet, som vi i grunn sitter hele tiden. 
Det er så kos med kjøkkensofa, og vi hadde strengt tatt ikke trengt 
større plass.. MEN - det er jo deilig med litt stue også da. 

Kjøreturen hjem gikk så fint, og vi koser oss i bilen med 
musikk og litt stopp langs veien. 

Nå er jeg på jobb og skal gjøre unna litt mailer som haster, 
betale faktura, og ikke minst få ut de nye stolmodellene 
i showroom. Bilder får komme i morgen, for jeg tror neppe 
jeg rekker alt i kveld. 

Ønsker dere en fin søndag, og ønsk meg lykke til!
I morgen begynner jeg å trene med en jente som har vært 
nr. 13 i VM Fitness og vi skal trene sammen 3 ganger pr uke 
frem til sommeren. DET skal bli fantastisk og jeg 
gleder meg til resultatet.. Det er kun vinn vinn på denne






2 kommentarer:

  1. Kjempekoselige bilder, som forventet:) Ha ei fin fin uke. Gleder meg til flere inspirerende bilder:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - så hyggelig.. det er jo så kos på hytta..

      Denne uken er ikke så grusomt hektisk som forrige uke, så da blir det litt tid til blogging også :)
      Ha en finfin uke, jeg gleder meg til fredag - da skal vi ha rakfisk lag, og det er så gøøøy!!

      klem

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥