torsdag 30. oktober 2014

I MÅL


NÅ er vi endelig ferdig.. alle rom er klare nå, og i hele dag har vi hatt 
blomsterdamene fra Stua Fjeld vært her. 

Jeg henger i grunn etter med alt, mailer, klesvask, spise mat osv. 
MEN - vi kom i mål også denne gang, og jeg gleder meg 
utrolig mye til lørdag.. det skal bli så gøy å vise 
frem alt det nye vi har fått, så det er bare å glede 
seg for de som tar turen til Hønefoss. 

NÅ skal jeg hjem - endelig. 
14 -16 timers arbeidsdager er over for denne uken 
og heldigvis er det en mnd til neste gang. 


1 kommentar:

  1. Flere som ser frem til morgendagen og helgas inspirasjonsboost! <3 Skulle gjerne kjøpt i hauger og lass av de fine tingene du byr på, men pengene og plassen hjemme begrenser innkjøpene... Likevel, - noe står på lista for innkjøp og jeg gleder meg sååååå! :-) See you! Ann Kristin :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥