tirsdag 28. oktober 2014

Red velvet




Det er litt gøy å leke seg med litt farger også.. En del av meg sier JA!! 
til å ha det akkurat som dette rommet hjemme, men en annen del 
sier; kanskje senere.. men ikke nå.. 
Heldige meg kan jo nyte det allikevel på showroom, og jeg må si 
at jeg elsker dette rommet.. Det er liksom noe fransk over det, 
og HVIS jeg har det som dette en stund så skal jeg jammen 
be jentene på litt gløgg nærmere jul, så kan 
vi ha et lite party her.. Det er liksom skapt for party 
dette rommet.. og nå som vi nærmer oss jul er det i grunn 
enda bedre med rødt.

Hva synes du? Liker du - eller er det helt utenkelig? 
Kjempegøy å høre hva dere synes




13 kommentarer:

  1. Kjempekult! Livet er for kort til å kjøre "safe" både på klesfronten og interiørfronten! SKAL komme meg til showroomet ditt ved anledning…Du er bare så dyktig. Go girl!!

    Mvh, Lene Flølo Syrrist

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig.. også er det så happy color.. - Tusen takk for feeback, du er hjertelig velkommen :)

      Slett
  2. Hei! Jeg synes det ser kjempe lekkert ut. Det sorte "nøytraliserer" det røde hvis du skjønner hva jeg mener:). Ha en fortsatt fin kveld. Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig.. sort og rødt er utrolig kult.. og jeg skulle ønske jeg var flinkere å bruke røde klær.. det er alltid så lekkert på andre.. men jeg har tilgode å kjøpe meg feks en rød kjole.. :)

      Slett
  3. Du gjør alt så fint og elegant!!!! Rødt ble jo kjempe stilig! Jeg drømmer om å besøke showroomet ditt en dag. De putene med løve på var utrolig fine! Selger du dem?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - så hyggelig.. Det ER superstilig.. og nå gleder jeg meg veldig til å vise dere rommet med turkis og sort.. haha.. jeg har gått bananas med farger.. det er jo så gøy!! Alt du ser på bildene selges av tm design :) Velkommen en vakker dag..

      Ha en fin fin kveld.

      Slett
  4. Hei! Nå tror jeg at jeg klarer å kommentere på bloggen din også… :)
    Kjempestilig med det røde og alt det andre! Ser noen lykter der som rooooper på meg, og nå trenger jeg faktisk noen nye! Kommer plutselig på lørdag :) klem V

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha.. V du er jo kjempeflink!!! Jeg leser bloggen din hver kveld når jeg legger meg, men jeg er så trøtt at jeg ikke orker å skrive.. og vi er jo litt på IG connection du og jeg så det er litt lettere... men jeg liker blogg MYE bedre enn IG.. Hadde vært veldig hyggelig om dere kom.. det er så masse lekkert her nå.. og DET er gøy å blogge om.

      HA en fin kveld, og håper vi ses snart. Hilser du?
      :)

      Slett
  5. Det showroomet ditt er fantastisk med sine svarte vegger! Jeg tok steget å kjøpte maling i dag! Spurte etter fargekartet Tomines hjem,men da fant de kun to farger: Sanddyne og deep gray. Fant ut at deep gray og decadent black må være den samme fargen. Jeg er kjempe spent! Takk for inspirasjon her og på IG. Kjempe glad for at du blogger mer om dagen :-)

    SvarSlett
  6. Veldig fint - på et showrom eller hjemme hos noen andre. Hos meg hadde det ikke passet i det hele tatt, jeg hadde blitt kvalt for å si det sånn. Det er fordi jeg bor i en terrasseleilighet med begrenset plass. Vi hadde mørke møbler en periode og det var ikke bra her ... så her må det nok vært lyst og lett, ellers får jeg spader.
    Men bevares, jeg elsker å se på slike bilder - absolutt :)

    SvarSlett
  7. Hei, kan du legge ut åpningstider og adresse til showroomet ditt?
    Mvh Mette

    SvarSlett
  8. DRITSTILIG!!! :)
    Hadde gjerne hatt det i stue nr.2...hvis jeg hadde hatt plass.Tenk å sitte her å nippe til god vin å høre fin musikk....:)

    ...har forresten kjøpt meg rød kjole :)

    Du er vanvittig flink med interiør..det skal du ha.

    Fiiiiiiiiiiiin dag :)


    Sylvi

    SvarSlett
  9. Farger er så forfriskende og gjør så mye med et rom. Dette var kjempeflott! Gleder meg til å se sort/turkis kombinasjonen.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥