fredag 3. oktober 2014

Sånn går no dagan



Hei

I dag er det fredag - og vi vurderer en tur på Langedrag igjen.. 
Det er jo ikke langt fra hytta, og Tomine synes det er så stas. 
Det synes i grunn jeg også, så vi får se hva vi finner på. 

I morgen åpner skistua her igjen med gode tilbud, så jeg 
tenkte jeg skulle kjøpe nytt utstyr til Storebror, som forsøkte 
seg på slalom med gammelt utstyr, men fryktelige støvler sist vinter, 
og det syntes han var gøy, men gleden blir enda større med godt 
utstyr.. grusomme slalomstøvler er bare helt fryktelig. 

og i grunn.. sånn går no dagan her på fjellet.. 

Ha en fin dag  - og ikke minst fin weekend.




5 kommentarer:

  1. Koselig glimt fra hytteturen. Dere har fått det riktig så lekkert der.

    SvarSlett
  2. Du tar utrolig lekre bilder. Skulle ønske du oppdaterte oftere. Er innom deg hver dag for å se om det er noe nytt. Husker tilbake til da dere bygde huset og innredet kjøkkenet. Mitt drømmekjøkken! Skulle gjerne ønsket flere bilder fra interiøret på hytta. Du er en mester til å få det koselig rundt deg:) Ha ei fin fin hyttehelg.

    SvarSlett
    Svar
    1. God morgen

      Tusen takk - så hyggelig av deg å si.. Da har du jammen fulgt lenge, jeg tror huset nå er snart 5 år gammelt.. herremin som tiden flyr.. I disse dager bygger vi på soverommet, så det blir kjempegøy å få det ferdig. Jeg skal ta masse mere bilder, men denne helgen er i grunn satt av til bare bare kos med barna, etter noen helt utrolig hektiske uker.

      God helg til deg også, og tusen takk igjen.

      Slett
  3. Dypt konsentrert i det som foregår på skjermen :) haha :) Herlig!
    God hælj på hytta! Vi har vært på vår hytte 3 helger på rad, men denne helgen er vi hjemme og romler her. Båten skal tas opp fra sjøen og det må litt rengjøring til her hjemme...
    Kos dere masse!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥