torsdag 9. oktober 2014

Snart helg igjen...




En hektisk uke er snart over, og heldigvis skal vi jentene på hytta
igjen i morgen. Jeg gleder meg så masse, og håper på å slutte 
bittelitt før på jobb, så vi slipper kø oppover. 

Ferdig på jobb nå, og ganske spent, for vi har allerede fått inn 2 containere
denne uken, og enda 2 til kommer i morgen. 
Jeg venter på noen stoler som er laget til meg, som skal 
stå i denne stuen, så gleder meg til å vise dere. 

Nå er det hjem til oppvarmet pizza, og heldigvis nyvasket hus. 
DET er deilig det, og det var absolutt behov for hjelp nå. 

Først innom posten å hente pakke fra Carma og de superkule 
bootsene som skal få teste skogen på Nesbyen i helgen. 


Ha en fin fin kveld. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥