søndag 5. oktober 2014

the boots... YES!! T H E boots


Lovet dere innlegg med de vanvittige kule støvlene/bootsene fra 
Carma som jeg har bestilt meg - og jeg krysser fingre for at de 
kommer fortere enn lynet for jeg har planlagt høstens outfit 
nå fremover med disse.. haha.. 


Er de ikke kule? Jeg har også funnet noen store gode gensere som 
passer perfekt til skinnbuksen jeg kjøpte for en stund siden.
Jeg skal også bruke de til kjoler, og de fiiine skjørtene som 
jeg kjøpte før Kina reisen..  Spørs om det blir denne uken
for vi får inn 4 containere og DET er ikke særlig 
smart med skjørt da.. 

Jeg sitter på jobb og forsøker å få litt oversikt, med en mail 
box som blir større og større.. Denne uken er Tomine tilbake 
på skole og sfo, så da kan jeg ha vanlige lange dager igjen. 

DET gledes til nye møbler - masse utleveringen og 
nydelige nye stoler til tm design. 


Kos dere med søndagskvelden 

Blogglistenhits

5 kommentarer:

  1. WOW just what I was looking for. Came here by searching for skinny guys build muscle

    Feel free to surf to my page :: Adrenalast Review

    SvarSlett
  2. 3000 kr for et par støvler... selv om de var glam og fine... hm, nei jeg tror ikke det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Neida.. det er jo helt klart smak og behag hva man bruker pengene til. :) Jeg kjøper meg kanskje 3 par sko/boots i året og da har jeg de som regel i mange mange år. Men - noen ganger er det fint å kunne kjøpe seg noe ekstra fint, og denne gangen ble det boots.

      Ha en fin fin dag.

      Slett
  3. Verdens kuleste boots! Har sett på de selv :)

    SvarSlett
  4. Hej Tomine :)

    Mitt företag kommer snart lansera våra senaste eleganta modeprodukter och göra en exklusiv förlansering till större bloggare och kändisar.

    Eftersom du bloggar om mode och har en cool stil som passar vårt varumärke får du gärna välja ut en modell och färg som du gillar.

    Maila mig om det hade varit intressant så kan jag berätta mer och skicka bild på våra produkter

    Ha en bra dag! ;)

    Carl

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥