fredag 14. november 2014

at wørk


I dag har jeg hatt hjelp på kontoret, og lager. 
også ER det plutselig sånn som dette.. 

cappucchino i gullkopp, marsipanstang i ny kopp jeg hadde glemt
at vi hadde for salg og verdens deiligste blings.. 

FOR en deilig fredag, og for en fin start på helgen. 
Jeg ble så glad at jeg nesten griner, og det er INGENTING jeg 
kunne blitt mer glad for - enn ferdig påsmurt mat 
på jobben som jeg aldri tar meg tid til. 
At det serveres så lekkert at det MÅ bli tatt bilde av 
er jo slettes ingen ulempe det heller 

Happy fredag - Denne helgen er det jobb lørdag og søndag








2 kommentarer:

  1. Heldige du ,
    - de aller færreste ( eller nesten ingen, helst ) har det så fint at wørk !

    God helg !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk... så hyggelig.. det skal sies at jeg får lunsj som dette ca en gang pr år så det er ikke vanlig..

      happy lørdag..

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥