torsdag 27. november 2014

EYES


hEI HOPP

skal ikke skryte på meg å være noen beautyqueen med tonnevis av tips
MEN - de få jeg kan - de deler jeg gjerne.. og i tiden som har
vært har jeg vært storforbruker av disse pads som 
du legger under øynene - 15-20 min.. og de virker!!

HELT SANT - DE VIRKER.. jeg bruker de etter jeg har dusjet 
så jeg klarer å holde mine poser under øynene under kontroll
og man ser VELDIG mye freshere ut, på veldig kort tid. 

Du får tak i de på Vita - og jeg fant akkurat ut at 
de har nettbutikk - HER
( hvis VITA har lyst å sende meg julegave så tar jeg gjerne disse i blått 
eller de brune.. perfekt julegave  ) 

Kommer tilbake i kveld - med bilder fra nydelige Langedrag



4 kommentarer:

  1. Takk for tipset, - skal prøves !

    :-)

    SvarSlett
  2. Supre!!Brukes her også...

    Klem -L-

    SvarSlett
  3. Rett på Vita ved første anledning :) Kunne trenge en oppstrammer nå ja. Takk for tipset og god helg!
    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  4. Hei. Jeg følger bloggen og facebooksiden din hver dag ogvdin presentasjon er utrolig lekker. Jeg ser at du mange forskjellige brett til å servere eller lage små dekorativt grupper på, som her på badet. Jeg skulle ønske meg bilder av disse brettene med størrelse og pris. Har sett etter dette på bildemappene dine, men finner det ikke. Please

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥