søndag 9. november 2014

GRACE





AH.. endelig er det over.. det er i grunn ikke bra å si det, MEN disse showroom 
dagene tar ekstremt mye tid krefter, så det er virkelig deilig når det er over. 
3 utrolig intense uker med jobb, åpent showroom, og ikke minst all jobben 
etter showroomåpning er over.. 

SÅ gøy å tenke tilbake på det
og helt utrolig for noen salg vi har, og så langt noen av dere reiser 
for å komme hit.. Jeg er veldig takknemlig for det. 

Her er det jobbesøndag.. fylle på der jeg kan i skap og legge inn 
alle bestillinger som kom i helgen. Vi har barnefri nok en helg, 
så jeg blir her en stund og gjør alt klart til i morgen. 



Det begynner det en dame her på kontoret i morgen, og jeg gleder meg.
Det blir mye regnskap, og avlasting på mail og masse hjelp på 
interiør... denne damen er rå på sitt fag, og har vært med meg
på innkjøp i Paris flere ganger. 
-
I kveld skal jeg ta med meg masse nytt hjem, og jeg 
gleder meg faktisk til å pynte hjemme igjen.. 
Det er jo helt klart noe jeg aldri blir lei. 
Verdens beste pappa som bor i vårt hus må jo også 
feires, og det gjør vi i kveld. 


Ha en fin fin søndag, så ses vi kanskje igjen i kveld.







1 kommentar:

  1. Oh la la .. høres slitsomt ut. Jeg må innrømme at innimellom misunner jeg deg ikke... det er veldig deilig å være ansatt og gå hjem og være ferdig når arbeidstiden er over.
    Men samtidig... du er kjempeflink som skaper din egen arbeidsplass og ikke minst får til å ansette flere :) Veldig bra!
    Og du er så flink til å pynte og ordne, jeg gleder meg til jeg får somla meg oppover til Hønebyen og se på showrommet ditt. Må vel kanskje fylle opp kontoen kraftig først? haha ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥