torsdag 13. november 2014

På fjellet


Hei

Jeg har så lyst å vise dere bildene fra en hytte på Norefjell - og som du også 
finner i en reportasje i Vakre hytter & landsteder nå.. 
Fantastisk lekkert og ikke så rent lite flott at denne hytten 
har en del møbler fra tm design. 

Flere bilder kommer - her er et favorittbilde fra gangen, med 
en av tm design's lekreste møbler - English flag chest.. 
detaljer i skinn og nagler i sølv.. er den ikke flott? 

Også kjøkkenet da.. en drøm.. alle detaljer er perfekt



Fortsatt på jobb, men nå tror jeg jammen jeg pakker 
sammen og løper hjem før ungene kommer fra besøk 
og jeg har SÅÅ lyst på lasagne.. 

Straks helg, men vi skal jobbe hele helgen, lager skal gjøres 
klart til 6 containere som kommer nå i slutten av november. 
Herreguud jeg aner ikke hvordan jeg skal få plass.. 

Men - alt ordner seg.. det gjør det alltid. 




4 kommentarer:

  1. Råfin hytte! og den kommoden er bare så flott.
    Lykke til med ryddingen, 6 containere er myyye!
    Klem Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant.. den er fantastisk.. 6 containere er det vi får inn nå de neste 2 ukene.. det kommer EEENDA mer før jul... lååård give me streinght!!!!!!!!

      happy helg.

      Slett
  2. Jamen se her... nå kan man jo faktisk se detaljene på bildet i motsetning til de dritdårlige bildene fra Vakre Hjem.
    Vis mer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. jeg var jo litt beskjeden jeg da, så ville liksom ikke si det.. men ALLE detaljene i den fantastiske hytta ble jo bare borte i knøttsmå bilder, også mørkt!!!!!!! Så kjipt.. men jeg legger de ut jeg, så kan vi se de her. :)

      happy helg og kos deg masse.. IKKE tenk på at det snart er jul... haha

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥