søndag 7. desember 2014

7. desember 2014


I går fikk vi inn det sorte skapet på kjøkkenet.. og som du ser 
er også juletre på plass.. det er kjempestort, og gleder meg til 
på pynte det.. Kjøkkenet har byttet farger, ny sofa, nytt bord kommer
om noen dager, og nye stoler. Jeg elsker jo sort, 
så det er over og ut med brunt for min del nå. 

Huset begynner å bli nokså pyntet til jul, samtidig som det 
ikke er det heller, for jeg har i grunn bare røde roser, og litt 
julekuler rundt om.. men NOE er det som setter oss i julestemning
og kanskje er det julemusikken som kommer fra Sonos hele dagen, 
eller det at dette huset som da har vært helt ute av kontroll for 
husmora, sakte men sikkert begynner å ta deg bedre ut.. 
Vi rydder og vasker i høygir, og hver krok begynner nå 
å bli klar for julen.. DET skal bli så godt, og jeg skal 
ha nesten 2 uker ferie med barna. 
SOM jeg gleder meg

God 2. søndag i advent, og ses garantert senere i kveld. 
Jeg har fått lekreste hurricanes som jeg MÅ vise dere. 


3 kommentarer:

  1. wunderschöne dekoration!!! liebe grüße zum 2. advent von angie

    SvarSlett
  2. Ble det ekte tre (eller plast) på dere ?

    SvarSlett
  3. Skapet der er bare heeelt nyyyyydelig ❤️

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥