torsdag 25. desember 2014

Den fineste dagen





Endelig kom julekvelden  - og for en fantastisk fin kveld. 

Ungene storkoste seg, og min sønn fikk sitt livs overraskelse under pakke
åpningen. Nydelig mat ( om jeg selv skal si det, og deilige kaker ) 

Jeg elsker å lage selskap, og skulle ønske jeg hadde tid til å gjøre det 
oftere. Det er jo så utrolig hyggelig. 
I dag våknet vi etter å ha sovet i over 10 timer.. Tomine sov 
enda lenger, så frokost ble spist først i 12 tiden i dag. 
Fryktelig kaldt i dag - men det passer i grunn bra for vi later oss 
veldig inne. Masse bilder fra vår julaften som legger seg som 
et fint minne atter en gang. 
Jeg er utrolig heldig - og gleder meg til flere late dager, 
også på hytta. 
GOD JUL 



Bordet er dekket med kongler, epler som er dyppet i eggehvitte og sukker, 
eucalyptus, nydelige kuler fra Shishi, og servise fra tm design. 


















En veldig fin kveld, og barna ble veldig godt fornøyd. 
Tomine fikk bamser, og en køyeseng til dukkene sine, og det var 
så stas, så den har fått plass ved siden av sengen hennes 
allerede. Jeg i gammel kjole fra Asos og smykker fra 
Carma.no ( sjekk de nye som har kommet HER.. så utrolig flotte ) 


9 kommentarer:

  1. Gooood Juuuuul Herlige V og familie! Ser ut som dere hadde en flott og hyggelig julaften! Alt du gjør er jo lekkert til fingerspissene! Inspirasjon delux!
    Nå ble jeg så nysgjerrig da, på hva sønnen ble så glad og overrasket over... Jeg fikk også litt av en overraskelse på selveste julaften, DET kan du lese om på min blogg :)) (sier du A må du si B... hilsen en nysgjerrigpetter :))
    Stor juleklem fra Vibeke

    SvarSlett
  2. nydelig pyntet bord :) jeg syns også det er stas å ordne til selskaper, og herlig når hele huset er pyntet ti jul :) Fortsatt god jul til deg :)

    SvarSlett
  3. Se der... Der har du fått med storebror på bildene også. :o)

    Fine bilder som vanlig. :o)

    Ei fortsatt fin og god jul til deg og dine.

    Mellomjulshilsen fra Monica M.

    SvarSlett
    Svar
    1. Javisst!!! Ikke ofte han er i nærheten, men nå fikk jeg lov.
      Tusen takk og det samme til deg 😘

      Slett
  4. God fortsättning på julen och tack för alla vackra foton och inspiration du ger oss!
    Varm kram till dig!
    Raina

    SvarSlett
  5. Staselig kar den storebroren og lik på mammaen sin. Fortsatt god jul

    SvarSlett
    Svar
    1. Åå så hyggelig!! Jeg som synes han er så kjekk en gutt!

      Slett
  6. Det var vel bilnøklene som lå under treet tenker jeg...

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var ikke nøkler under juletre..

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥