fredag 5. desember 2014

Planlegging


En laaang uke ( som i grunn virket veldig kort ) er over - 
og jeg har lengtet til fredag og helg. 

November har vært helt utrolig hektisk, og vi har også hatt 
omsetningsrekord i tm design. Det er helt uvirkelig, og vi ser ut til 
å nesten doble omsetning for 2014 kontra 2013.. 

Det ligger myyye jobb bak, og derfor er jeg nok veldig flink til å 
nyte helgen max, som i grunn bare består av en fridag for meg.



I dag har vi hatt besøk og spist taco, og jeg har fått med meg mye fint
hjem fra tm design. Vi begynner så smått og se litt julestemning
her i huset også, og jeg elsker røde roser mot sølv. 
I skrivende stund har vi åpnet en champis, og koser oss
litt ekstra og feirer forrige mnd salg samtidig som vi planlegger 
julens happenings, med julegaveinnkjøp og en koselig Oslo tur. 
Det MÅ liksom en tur til et julepyntet Hotel Continental 
og shopping i Oslo for å sette julen skikkelig i gang og jeg har 
i grunn gledet meg siden i fjor. Dette blir da 4 året på rad vi 
er en weekend på Continental i desember. 



Tradisjoner er så kos, og jeg har masse å glede meg til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥