onsdag 3. desember 2014

Showroom


Herremin så sene kvelder denne uken.. Aaaakkurat kommet hjem etter å ha tatt i mot container seeent i dag og fått mine snille hjelpere til å pakke ut våre nye fantastiske kaffe bord.. Nye stoler har vi også fått og de var så fantastisk fine.. Et kjapt mobil bilde for å vise dere og gleder meg til å bruke helgen på å gjøre meg ferdig og ikke minst komme ajour med alt jeg henger etter med.. FOR noen uker det har vært.. HELDIGVIS er det ikke åpent showroom på lørdag.. DA hadde jeg gått ned for telling! 

3 kommentarer:

  1. Ojojoj, lekkert HELE rommet og alt i det!
    Nå må du ikke slite deg helt ut, nå før jul da V…
    Gleder meg til jeg får min lille leveranse :)
    Klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Syns du er superflink jeg!
    Jeg gleder meg til neste åpne showroom - DA skal jeg komme. Har misset alle de andre helgene.
    Husk å ta en pust i bakken i adventstiden du også!!
    Hilsen Kine S.H.

    SvarSlett
  3. Ønskedrøm :
    Å besøke ditt showroom med ubegrenset tid og en blankosjekk å handle for ...

    ;-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥