fredag 9. januar 2015

No control


Herremin som lager ser ut nå. Bilde viser en liiiten del og det er 
liksom den som var finest å ta 
bilde av.. Her er det minst kaos!!
.. haha

Det har kommet inn så mye møbler, at jeg vet ikke helt hvor vi skal begynne

Heldigvis har jeg hjelp i helgen, og det er bare å begynne. 
MEN - jeg gleder meg så til å pakke opp masse nytt, for vi har fått inn 
så utrolig mye lekkert.. Bare å elske. 

God fredag - ikke lenge til før jeg tar kvelden nå, 
sushi, film og vinos i kveld. 

GOD WEEKEND

2 kommentarer:

  1. Følger her.. Gleder meg til å se :-)

    SvarSlett
  2. Hehe, interiørlager er en ting, men når man driver med møbler, da snakker man SJAUING altså:)
    Godt du har hjelp, du lille dame, haha:))

    Men FLINKE det er dere, hurra!

    Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥