onsdag 14. januar 2015

Det kommer seg



Sakte men sikkert gjør vi oss klar for åpent showroom igjen 
7. februar åpner vi dørene fra kl 11-17

Det er så gøy med så utrolig mye folk.. Nest siste gang var 
vi nok rundt 500 stk som tok turen hit. HELT fantastisk. 

Nye møbler er snart på plass, nye utstillinger, og masse 
nytt decor på vei allerede. Jeg er en del borte denne 
mnd, så det er greit å begynne å gjøre alt klart allerede nå. 

He en fin fin kveld - håper jeg rekker å titte innom igjen snart.

3 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg så fælt til å komme til Showrommet ditt :) Har sendt møteinnkalling til gubben via Outlook, så han ikke skulle planlegge noe annet den lørdagen... Hehe!
    Lykke til med forberedelsene.
    Hilsen Kine S.H.

    SvarSlett
  2. Finner ikke adressen deres, hverken her eller på facebook?

    SvarSlett
  3. Hei.
    Jeg vet ikke om jeg er helt dum nå hvis jeg ikke finner ut av det og det viser seg at jeg tar feil... men kan dere ikke lage en ordentlig nettbutikk :)? Jeg har fulgt med deg og på facebook siden deres lenge og vel og du har en uuutrolig nydelig smak og alt dere har på fb er så fint, men jeg får som regel aldri noe svar på facebook om ting jeg lurer på. Derfor hadde det vært så greit med en ordentlig nettbutikk hvor man kunne funnet tingene lett og sett pris og navn på alt.. tror du det kommer til å skje:)?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥