torsdag 8. januar 2015

Ingen tvil om at jeg elsker Ina



   
                   

På sommerfesten til tm design kom fantastiske Ask Embla med vokalist Ina og holdt en 
intim konsert på vårt showroom - en av mine beste opplevelser noensinne.. 

Jeg kan ikke få sagt hvor utrolig det føltes å ha INA!!!! gående rundt på mitt lager, og stå på scene som var rigget opp for anledningen - og ikke minst surprisen vi hadde for våre gjester - de visste ingenting om at Ask embla var her!!

NÅ er hun ute som soloartist - og videoen kom ut i dag.. Sangen er så utrolig kun - elsker refrenget -  og hun har en helt rå stemme.. 

Jeg vil påstå at hun er en av våre beste kvinnelige vokalister.. 
Enjoy!!!! Denne skal gå på repait her hos meg i dag 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥