søndag 4. januar 2015

Just better late then never.... ( sometimes )


Tomine som prøver stjerneskudd tidlig på kvelden nyttårs aften.



En av de fineste kveldene på lenge.. så fine folk, greie unger, fantastisk mat 
og kaker. Ikke minst utrolig flotte omgivelser - helt magisk.. 


Jeg ser på bildene at jeg har nok vært mer opptatt av selskapet og 
champagnedrikking enn å ta bilder, men det er nå iallefall litt
og om ikke annet, så ligger minnet godt bevart i hjertet for alltid. 
Det er fantastisk flotte gjesterom - nydelige bad, og utrolig kos stue
på denne hytta, men det får bli en annen gang.

Tidlig kvelden i dag - neste uke tror jeg at jeg går i møte med 
den aller mest hektiske noensinne hos tm. Regnskap, varetelling, 
containere som kommer inn - varer som skal ut, og ALT som henger 
etter en deilig lang juleferie.. MEN - puste med magen, spise godt
og gjøre sitt beste.. mer får man jo ikke gjort. 

Ønsker dere en fin søndag - vi ses plutselig





6 kommentarer:

  1. Godt Nytt År 🎉

    For noen fantastisk stemningsfulle bilder 😃 Er innom bloggen din daglig så jeg håper på ofte oppdateringer i 2015 😉 Du er veldig dyktig og du inspirerer mange med bloggen din 👏😊

    Mvh Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mona, og tusen takk så hyggelig å høre.
      JA!!! Jeg har kjempelyst å få mer tid til bloggen. Det er en fantastisk
      Dagbok for oss å bla tilbake i, kjempegøy for Tomine.

      Godt nytt år og takk igjen, nå ble jeg veldig glad!

      Slett
  2. En ting er sikkert; dine bilder er myyye finerer enn de som ble vist i et Hyttemagasin for en stund siden. De var jo såå mørk :(

    Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Utrolig synd med bildene i magasinet de ble vist i. Hytta er en drøm med decordetaljer som hadde vært så gøy for alle å se.. Men det dukker nok opp noe mer profft vil jeg tro.. Fotografen der var rett og slett ikke bra..

      Slett
  3. Hva er det du strikker? Så fint ut :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      ja det var utrolig flott - dette er min flinke venninne, som strikket et flott deilig tykt pledd :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥