søndag 4. januar 2015

Tilbake til hverdagen



Kjære mine lesere: GODT NYTT ÅR

For en utrolig lang og deilig juleferie vi har hatt, og som vi har storkost oss. 
Vi har vært hjemme, på hytta, og jobbet litt, og ikke minst - vært med barna. 

Nyttårsaften var vi på en nydelig hytte til noen venner ( bilder i kveld ) 


Hverdagen er tilbake for min del, som startet lørdagen med jobb fra tidlig morgen 
til vi var hjemme nesten halv ni i går. Samme i dag, for her er det varetelling
som gjelder.. Guuuu så kjedelig.. jeg har hjelp, så det er supert. 

Bilder er fra mitt kontor her på jobben, og det er jo ikke rart jeg gleder 
meg til å komme på jobb - jeg synes det er kjempefint. 
Tomine er hos besteforeldre, så vi har hele helgen på å jobbe, og telle..


I morgen begynner våre containere som har stått i Oslo havn å komme inn
og jeg gleder meg i fillebiter til nye design, og ikke minst få alt ut til 
kunder som har ventet på dette. 

Ses i kveld, men nå er det tilbake til jobb, brødskiven er spist og 
pausen over... Happy søndag. 




5 kommentarer:

  1. Nydelig som alltid hos deg, det er veldig inspirerende å kikke innom bloggen din, du har så mye fint, flotte møbler og lekkert tilbehør. Jeg har spurt deg før og spør igjen, det gjelder det runde speilet du har på veggen der på kontoret, kunne tenkt meg et sånt. Hva koster det?
    Toril

    SvarSlett
  2. Hei Toril.

    tusen takk - så hyggelig.. det er jo så gøy å høre fra dere her på bloggen også.

    De runde speilene er ganske store, og blytunge.. jeg mener de koster kr 2800,-
    ( de kan i grunn ikke brukes som speil, da de har sånn kikkehull effekt om du skjønner :) )

    ha en fin fin søndag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvor stort er det egentlig i diameter?
      Toril

      Slett
  3. Hei.
    Synes du har et fantastisk fint hjem! Vi pusser opp i det nye huset vårt, og i den forbindelse lurer jeg på fargenavn (og nummer) på veggen i stuen din? Synes den fargen er kjempeflott, men vanskelig å finne akkurat samme farge i butikken uten spesifikt navn. Veldig takknemlig for svar.
    Ha en fin dag videre!

    Mvh Anne

    SvarSlett
  4. Jeg har vært på utkikk etter et solspeil for å ha over senga, og syntes dette kunne passe for jeg vil ikke ha gull som de fleste solspeil har--og de har jo også denne kikkhulleffekten som du kaller det. Synes du det blir for voldsomt over en sengegavl--er det så stort--hvor stort i diameter.?
    Toril

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥