tirsdag 27. januar 2015

Utrolig hva sjokolade kan gjøre..


Det kommer stadig varer hit, og jeg husker ikke alltid hva som er på vei 
eller hva som ventes.. jeg rekker nesten ikke det - her på 
jobben går tiden så utrolig fort. 

MEN - i dag kom pakken - som jeg jo egentlig har ventet så på.. 
og at jeg skulle bli SÅ glad!! Det ble perfekt design, og 
sjokolade har ALDRI smakt så godt!

Dette har vært tidenes helg, tross spy syken på flyet 
( yes!! det er helt sant ) 
men messe i Paris og møte med Carma jentene var 
bare magisk. 

Og ikke minst at tm design har fått eksklusive rettigheter hos vår
 leverandør på decor..
DET er fantastisk, og jeg er så utrolig stolt. 
Ikke rart jeg har spist over 20 sjokolader bare i dag. 

Vi ses - nå gleder jeg meg til masse blogging. 


9 kommentarer:

  1. Utrolig at du har fått slike rettigheter. Du har så utrolig mye flott design. Det er bare en bakside, decoren er så lite tilgjengelig for oss som bare har Facebook å forholde oss til. Med det mener jeg priser o.l. Mvh. En som følger bloggen din trofast

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Theodora.

      Tusen takk! Så hyggelig. Vi har kjøpt inn enorme mengder decor på kort tid, og var største kunde i Norge. Trofast er vi også og har kjøot kun fra en. Men avtalen er fantastisk!
      Vi har jo kun Facebook og Instagram.. Decor kjøpes på showroom og vi
      Sender lite som kan knuses. Til det er vår decor for dyrt, rett og slett..
      Vi sender alltid med på møbelkjøp, da blir det lastet på biler og ikke pr post.
      Jeg har heller ikke hatt særlug tid. Men nå har jeg litt hjelp, så da blir det bedre!

      Stor klem, og takk!

      Slett
  2. Hei Veronica

    Gratulerer - du er flink! Jeg følger deg på Instagram, og heier på deg. Det må være utrolig kjedelig med alle copyistene som dukker opp, å prøver å gjøre akkurat det samme som deg. Det er jo bare så pinlig. Noen av disse har til og med samme lister, fliser og stue som deg så tydelig at du er forbilde her.
    Nei - det stopper seg selv, man kan ikke alltid gå i andres fotspor.. går itte det.
    Takk for fin blogg, og gleder meg til mer blogging.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.. Sånn er det.. Og lite å gjøre med.
      Veldig hyggelig at du gleder deg til blogging😀

      Slett
    2. copycats er et tegn på at da har man lykkes tenker jeg :)

      Slett
  3. DA snakker vi :)
    Egen sjokkis - da har du liksom lykkes da:)
    FLINKIS!!

    Er så utrolig glad på dine vegne, har vært gøy og følge deg fra starten og til i dag!
    Ikke så lang tid, men utrolig hva du har fått til - applaus! :))

    SvarSlett
  4. Tusen takk Line 😀 det er jo så gøy!! Haha., sjokoladen kan alle kjøpe, men nå var det på tide synes jeg.
    Tenk 3 år har gått!! I rekordfart! Ikke til å tro 👯👯

    SvarSlett
  5. Det må jeg si... egen sjokolade!! "trampeklapp" :) It´s all in the details, og du er best!
    Gratulerer med enerett på decoren, sikkert veldig lurt! (mht copycats)
    Klem fra assistenten :) I wish... haha

    SvarSlett
  6. Hei igjen
    Ja jeg er enig i første mann her, decoren som ikke er tilgjengelig. Sitter til tider med hodet langt inni pc'n for å få med meg detaljer. Du har så masse fin decor, og veldig synd at dere ikke sender. Når det er sagt så må jeg berømme det for det du har fått til. Så kjekt at du får igjen får alt arbeidet du har lagt ned. Jeg har fulgt deg i mange år og blir bare mer og mer imponert. Skulle gjerne ha smakt sjokoladen din.....:-) Godklem fra Mette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥