søndag 22. februar 2015

FASHION planning





Hei søndag

I dag her jeg virkelig latet meg.. kun trening kl 11 i dag, og resten har jeg 
bare vært hjemme og fikset vaskerom, skiftet på senger osv osv. 

Det er også litt tid å sette sammen vår garderoben, og selv om jeg 
ikke trenger noe, så synes jeg at det er gøy å kjøpe noe nytt. 
Jeg skal en del på reise fremover, og jeg ELSKER de nye veskene/bagene
fra Malene Birger.. Jeg har ikke helt bestemt meg for str enda, 
men jeg synes at weekend bagen er nydelig, eller tote ( som det så 
fint kalles ) og de passer perfekt til mitt formål. 

Ellers har Morris ( min absolutt favoritt innen office clothing ) så 
utrolig mye fint nå, og jeg synes skjortene og jakkene er 
helt fantastiske. Jeg har mye fra Morris fra før, og 
jeg bruker nok mer skjorter enn noe annet.
FIVEUNITS buksene er også favoritter, og når jeg tenker at NÅ holder 
det med disse, så kommer det nye modeller og farger IGJEN - som jeg 
bare må ha føler jeg.. Haha.. man blir liksom aldri ferdig, 
og når våren kommer er man jo litt i pastell modus enn all black 
som jeg vanligvis er... 








Chinos fra Morris har jeg ikke prøvd enda, men jeg tror jeg må ha denne 
korallfargede buksen som jeg tror blir superfin til lyseblå shirt og 
mine old old Tory Buch sko i nesten samme farge som jeg kjøpte i Singapore
 for et par år siden med mørk blå jakke.. som denne blå 
drømmejakken fra Morris som er noe av det fineste jeg har sett. 
Jeg elsker lengden, og det er så kult at det ikke er så mye likt. 

 Solbriller.. har mer enn nok, men de fra QUAY er ikke 
akkurat superdyre, også ønsker jeg meg noen brune som er sånn 
slenge på uten at de koster en formue.

Det er for lenge å vente på julenissen, så jeg har allerede kjøpt noe
som er på vei, og jeg gleder meg i fiiiillebiter til å ta det 
i bruk, men ikke denne uken.. Nå er det max lagerantrekk som gjelder 
for meg frem til onsdag og vinterferie på hytta 

Take care.. så ses vi snart.


Alle bilder lånt fra Carma.no eller blogg Hildecarma.no



15 kommentarer:

  1. Get a life.

    SvarSlett
  2. Takk for inspirasjon! Kjøpestopp er herved avlyst. Jeg MÅ ha den orangerøde buksa. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. Sorry!! Men den er nok verdt en sprekk.. Da har vi like :)

      Slett
  3. Skulle gjerne hatt litt info om soldatstatuen jeg ser på et bilde på Facebook siden din. Pris og høyde? Takk for all inspirasjon!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg sjekker, pris er iallefall 1650.-

      Slett
  4. Lenge siden du har blogget.....vi savner det :) Ville bare si i fra.
    Håper du har det bra selv om du sikkert har det voldsomt travelt.
    Hilsen Kine S.H.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kine.
      Så utrolig hyggelig.. Tusen takk.. Har vært noen hektiske uker, men snart er jeg på plass igjen!
      Ha en fin kveld.

      😀

      Slett
  5. Savner bloggen. Lenge siden du var på lufta nå???

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig! Jeg kommer snart, bare fryktelig hektiske uker nå.

      Slett
  6. Er det slutt på blogging eller ??

    SvarSlett
  7. Hvor blir du av ? Har du sluttet å blogg eller ??

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!! Neida.. DET skal jeg ikke slutte med. Har bare vært fryktelig hektiske dager, og uker.. Tiden flyr..
      Ha en fin kveld, og tusen takk 😀

      Slett
  8. Er dette det siste blogginnlegget ditt??

    SvarSlett
  9. Begynner ikke dette Drømmehjem å bli ganske pinlig? Stakkars jente, er det mulig å bli så utrolig lite kreativ? De har vel ikke kjøpt en ting som ikke du har hatt i tm design, og bildene er skremmende like dine.
    Vel - copycats vil alltid være copycats, men dette er jo bare flaut.
    Stå på, og kom tilbake på bloggen, jeg savner dg.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥