fredag 13. februar 2015

Fra showroom


Sjelden gleder jeg meg så til helg, men nå er det lite piff igjen hos meg. 

Vi har booket til den store gullmedaljen denne uken, utleveringer fra 
bestillinger som kom lørdag og ikke minst i ettertid, og Tomine har vært med 
på jobben frem til torsdag fordi hun har vært syk.  

Jeg er enda ikke kvartveis, og mailer hoper seg opp selv om jeg 
holder på til sene kvelder. MEN - nå skal skal jeg reise på hytta i dag 
og slappe helt av, og gjøre meg klar for enda en tøff uke. 
Neste uke får vi inn 3 containere, så det er bare å brette opp armene,
og om mindre enn 30 dager kommer en stor container kun med nye 
skinnprodukter til oss. DEN gleder jeg meg så til, for der er også 
nye spisestuestoler, som er så lekre at det er helt utrolig. 

Denne helgen er det jo også valentindagen - det synes jeg er litt hyggelig. 
Jeg fikk en så utrolig fin gave her om dagen, så den skal jeg vise dere
litt senere. Men nå er frokost spist og jeg har blogget samtidig, 
så back to work.  Begynner vinterferien for noen neste uke? 

Det er heldigvis enda en uke til før vi skal ha - med stengt sfo. 

Ses litt senere - men god helg til dere som allerede har begynt



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥