mandag 16. februar 2015

MAGNOLIA


En av de fineste blomster som finnes.. magnolia.. også er det et tegn på vår
Endelig... nok en vinter er snart ferdig.. noen uker til med snø, og 
ikke minst gleden over snø.. så sitter vi igjen på fjellet..i Påsken, 
og venter på at siste rest med snø skal smelte.. 

Når jeg var liten var et sikkert tegn på vår joggesko.. og hoppestrikk..
Nå går min sønn i joggesko hele vinteren, og hoppestrikken ser 
jeg nesten aldri.. Men det blir uansett vår.. 

Men jammen er det utrolig kos med lys og kos i stuen, med pledd, 
te.. og i kveld litt is.. Hver tid har sitt... det er helt sikkert...

Ses i  morgen - nå er det snart natta for meg.. 3 containere kommer
inn og det er masse jobb både før og etter som skal gjøres. 






4 kommentarer:

  1. Hei, jeg elsker bloggen din. Hvor er den svarte vasen kjøpt med de magnolia blomstene i? Hilsen Merete

    SvarSlett
  2. Lukten av bar asfalt i vårsola og hoppestrikk - det er vårfølelse fra barndommen :)

    SvarSlett
  3. Inspirerende og nydelig blogg.Er den sorte vasen og få kjøpt hos deg?

    SvarSlett
  4. Er også veldig interessert i den vasen, pleeease svar :) :)

    Hilde

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥