fredag 20. februar 2015

weekend



Nydelige sofa ALWINTON i stripete stoff.. jeg falt så pladask for denne, og 
tror kanskje ikke jeg har sett finere sofa ( men det sier jeg jo om alle våre sofa ) 
haha.. men denne var virkelig spesielt fin







ah.. det skal bli så godt med helg, for sjelden er jeg i grunn så tom som nå. 
Helgen skal brukes til bare relax - lade litt, og ikke minst komme ajour 
på mailer.. Jeg har jo vært lagerarbeider stort sett hele uken, pga 
stort container mottak, og ikke minst utleveringer. 
Uansett - deilig blir det med helg, og jeg gleder meg til å
kose meg i denne kroken her. 


God helg - bare noen dager til med jobb, så har jeg vinterfeire 
med barna.. DET blir deilig det. 




2 kommentarer:

  1. Håper du får en deilig og avslappende helg ♥ Klem fra Emma

    SvarSlett
  2. Wau! Ihana blogi sinulla <3 Tulen uudelleenkin.. Jos haluat niin käy kurkkaamassa omaa blogiani, puuhiani saa alkaa seuraamaan ja kommentit piristävät. www.amandanunelmia.blogspot.fi :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥