mandag 16. mars 2015

b e d r o o m



Soverommet er snart helt klart.. herremin så lenge vi har holdt på..
Gavel kom inn til meg for en drøy uke siden, og den er bare så flott 
at den løftet hele soverommet.. Nå er det kun et speil som ventes
inn neste uke, så kan vi i grunn si det er klart. 
En fantastisk følelse. Nå er det ikke lenge før vi kan sette ut 
hagemøblene som da står rett utenfor dørene her, så jeg gleder meg 
veldig til å drikke kaffe her på morningen og nyte en herlig tid fremover. 
Våren er snart her - og det gledes virkelig.

Jeg må også si at det er utrolig hyggelig å få så mange mailer fra dere, 
hvor dere spør etter meg, og skriver hvor mye dere setter pris på bloggen. 
Det betyr mye for meg, og jeg elsker jo å ta bilder, blogge, 
og skrive.. Det er virkelig helt relax for meg, og har aldri vært 
noe stress eller føltes som en forpliktelse.

så tusen takk 





7 kommentarer:

  1. Den var lekker!!
    Gjorde seg veldig med den sølvkanten - more exclusive ♡

    SvarSlett
  2. Hei. For ett lekkert soverom. Hva heter fargen på veggene? Mvh Merete

    SvarSlett
  3. Nydelig soverom! 😍 kan jeg spørre hvor du har fått tak i det flotte bildet av Audrey Hepburn? Rammen var lekker!
    Ha en fin dag!
    Nordlandshilsen fra Marit ☺️

    SvarSlett
  4. Kine S.H.mars 17, 2015

    Utrolig lekkert <3 Du er så flink! Og takk for at du er tilbake igjen :)

    SvarSlett
  5. GUDBEDRE for en sengegavl! Dån! <3

    SvarSlett
  6. Superlekker hodegavel. Og så nydelig rom. Heldige du ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥