onsdag 22. april 2015

åå bloggen...



Å i helgen var det så gøy! så mange søte lesere var innom og hilste på meg, 
og showroom var utrolig moro... Mandag hadde jeg faktisk helt helt fri 
og avsluttet dagen med en løpetur i skogen. Helt fantastisk. 

Onsdager er min favoritt dag på jobben... Da har jeg hjelp på lager
og det letter min arbeidsdag utrolig mye. Tomine skal bli men en 
venninne hjem etter skolen, så vi har lang dag foran oss, men det er 
utrolig godt å komme litt mer ajour. 

Ønsker dere en fin dag i dette helt fantastiske været som bare må 
nytes med litt kaffe i løpet av dagen. 






Dagens husmor:

Jakke Morris // Chinos  Morris begge fra Carma.no 
Stripet gjenser RL // Skjorte RL og de deiligste sko fra ML 







6 kommentarer:

  1. På det siste bildet ser "dagens husmor" ut som en attenåring ... ;-)
    Ha en flott dag !

    SvarSlett
    Svar
    1. sender du meg din adresse og tlf nr, så sender jeg deg et gavekort fra tm design på 50 000,- haha..

      Ha en fin fin dag, og tusen takk, det var veldig snilt av deg.:)

      Slett
  2. Slenger meg på kommentaren over her :-) Kanskje du kan lage et innlegg om hvilke hudprodukter du bruker :-) :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk så hyggelig, men jeg er den siste til å komme med tips om hud. Jeg er nok bare heldig på bilde hvis huden ser bra ut, for jeg har grusom hud og har hatt et års tid... dårlig mat og lite drikke gjør nok sitt, men om ikke altfor lenge skal jeg ta litt mer vare på huden.
      Da skal jeg gjerne tipse om jeg finner noe fint.. jeg tror jeg har vært gjennom alt nå - til liten nytte.. jeg tror det kommer innenfra.. så viktig med sunn mat, drikke, og ikke minst lite stress..

      Ha en fin fin dag, og takk for hilsen.

      :)

      Slett
  3. Du kunne like gjerne ha startet moteblogg synes nå jeg :)
    Blir alltid inspirert her inne uansett!
    Ha en flott dag!
    Hilsen Kine S.H.

    SvarSlett
  4. Elsker antrekksbildene dine, for en smakkkk. Har du størrelse 34 eller 36 i de buksa?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥