søndag 12. april 2015

Best weekend



Ah.. jeg har hatt den beste helgen på lenge. Fredag sluttet jeg tidlig etter 
et møte med en kunde og div utleveringer, for så å løpe 5 km i skogen 
før fredagkosen og i seng kl 2130. Tidlig opp lørdag, og opp 
for å rydde lager med trucken. ENDELIG fikk jeg satt masse opp i høyden 
slik at det ble frigitt masse gulvplass, noe som er perfekt 
pga åpent showroom igjen nå neste lørdag. 




 Deilig spontant middagsbesøk på lørdag kveld, hvor min danske venninne
sendte meg handlelisten på sms og hun kom å lagde en helt fantastisk
laksesalat på vårt kjøkken, og som passet helt perfekt til Champagne. 

Vi satt og snakket til kl 02 om natten og det er bare så fantastisk 
deilig med venner som aldri gir meg dårlig samvittighet fordi jeg jobber 
så mye og har lite tid til nettopp spontankvelder som dette. 
Helt perfekt, og jeg lever så lenge på det. 




I dag fikk jeg frokost på sengen, og kl 11 var det ut på løpetur igjen, 
med 2 venninner.. nå er jeg virkelig i gang, og onsdag morgen skal jeg
løpe nok en gang - 5 km. 
Føles så godt å være ute, og ikke minst ha begynt å røre meg igjen. Etter 
løpeturen dro vi å lunsjet på Hadeland Glassverk, sammen med ungene. 
Utrolig deilig, og ikke minst så hyggelig. Denne helgen ble så lang. 

Kl 15 var det møte igjen med fredagens besøk.
 Det skal åpnes en
klinikk i Hønefoss, uten at jeg vet helt detaljer om alle behandlinger
enda, kan jeg iallefall si etter å ha vært på befaring i lokalene
at dette blir high class delux. DETTE har vi ikke hatt før i 
vår by, ei heller i nærheten, og veldig gøy å treffe de jeg bare har 
lest om tidligere, som går for å være noen av Norges beste innenfor 
sitt område. Ekstra stas at tm design er valgt ut til å innrede
noe av klinikken, og jeg gleder meg i fillebiter til det åpner i juni/juli. Ønsker dere en fin søndag, og ses igjen i morgen. 







8 kommentarer:

  1. Så deilig helg, spontane kvelder er bare best :)
    Har du kanskje lyst til å dele oppskriften på den salaten med oss? Den så bare heilt perfekt ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du den var virkelig helt perfekt, og like god dagen etter. Rett og slett perfekt nå i sommer.
      Jeg legger ut oppskrift i kveld jeg

      Ha en fin dag

      Slett
  2. Hei
    Er det Marie glass fra Hadeland du har der?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei

      Yes - jeg har ønsket meg de så lenge, og fikk de i gave i fjor :)

      Ha en fin dag

      Slett
  3. Hei. Så lekkert servise og bestikk. Er dette å få kjøpt hos TM Design? Takk for svar.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Trude.

      Dette er fra tm design. Bestikk finnes i gull og i sort, kr 1900,- sett a 16 deler.
      serviset er også i 6 deler, gull og hvitt, og går fint i oppvaskmaskinen. Utrolig lekkert.
      Pris kr 1450,- for 6 deler.

      Ha en fin dag.

      Slett
  4. Hei ....Wonderful photos , I love TM Design
    Blanka

    SvarSlett
  5. Hvilken lørdag har du åpent den 18. april eller 25. april?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥