onsdag 8. april 2015

Bursdagsfeiring


I dag skulle Tomine i bursdag til en klassevenninne, og det er nok stas
og lage eget kort. Veldig fint er det, siden denne mammaen ikke hadde 
noen kort liggende.. som vanlig. 

Tomine har blitt stor jente nå, nesten 9 år, og har etter en LANG periode
ikke ville vært noe særlig på bloggen, men i dag var det veldig greit
siden både kjole og ny tatovering var på ( som du ser på bilde så viser 
hun den godt frem ) En hektisk dag er over igjen, og jeg skal tidlig i seng.
DET er noe jeg har blitt så flink til, og jeg merker så godt at å legge seg
kl 2230 senest kontra 01 gjør STOR forskjell.




Kjempegøy med mailer fra dere ang bloggen ( jeg har ikke fått lest alle enda ) 
og kommentarer under i innlegget. Jeg skal svare på de i morgen, 
og helt klart skrive litt mer om tm design, og hva som egentlig skjer
hos oss både før, under og etter showroom. 
Ha en fin fin kveld, så ses vi i morgen. I dag fikk jeg ENDELIG 
brukt verdens fineste jakke, og jeg har til og med fått hjelp til 
å knipse bilder i dag ute i det nydelige været. 





1 kommentar:

  1. Koselig å få noen glimt innimellom da :) Og fint kort hun har laget også til venninnen sin!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥