mandag 13. april 2015

Dagens husmor


Dagens husmor - ikke så ofte i helhvitt pga lagerjobbing:
shirt RL// top fra H&M kjøpt på salg kr 50,- før jul 
jeans RL Denim




Tusen millioner takk til dere som tar dere tid å skrive mailer, skrive til meg
på IG og her på bloggen - fordi dere er glade for at jeg blogger litt mer. 
DET synes jeg er supergøy, og det er jo helt utrolig flott og ikke minst
så fantastisk at dere finner inspirasjon her på bloggen. 

Oppskrift på den deilige laksesalaten skal jeg skrive opp i kveld:
( jeg lover ) 



4 kommentarer:

  1. Hei. Jeg elsker det soverommet ditt, helt lekkert. Jeg har spurt før om fargen på veggene og da skulle du sjekke det. Vil bare si at jeg venter spent jeg! Jeg er klar til å male soverommet mitt og vil ha den fargen du har, den er kjempefin. Mvh Merete

    SvarSlett
  2. Hei, legger du ut oppskrift på laksesalaten som du skrev I går?
    Venter spent Elisabeth

    SvarSlett
  3. Takk for supert antrekksbilde :) Keep'em coming!!
    Laksesalaten skal prøves - den hørtes supergod ut.
    Hilsen Kine S.H.

    SvarSlett
  4. Jeg har lest deg i det siste 4 årene, og håper at du slutter aldri å skrive på bloggen din 😘

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥