tirsdag 7. april 2015

Jeg er jo her


Gud som tiden flyr!!!

Plutselig var det påskeferie, så var den over, og så var det jobb igjen. 
Alt har vært så deilig, og vi har hatt det så fint på hytta.

Jeg storkoser meg over tanken på at det snart er vår, og nyter 
lysere dager. Nå er det ikke lenge til vi har åpent showroom igjen, 
men HELDIGVIS er det ingen containere inn før om 3 uker igjen.

Ha en fin fin dag - så lover jeg å komme tilbake veldig fort.. 
Jeg vet at det er mange mange innom bloggen hver eneste dag, 
så fortell meg gjerne hva dere har lyst å se, lese om, så 
skal jeg sette i gang.. Det synes jeg er superhyggelig. 


Stor klem til alle dere som så trofast kommer inn på bloggen, 
tross stort og langt fravær..

17 kommentarer:

  1. Dear Veronica thank you that I can watch your lovely blog. You are my great inpirací. I'm from Czech Republic and always look forward to a deposit from you. Blanka

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you.. im really happy to read your comment. I will try to make more post here at the blog.. i do enjoy it.

      thanks :)

      Slett
  2. Dear Veronica thank you that I can watch your lovely blog. You are my great inpirací. I'm from Czech Republic and always look forward to a deposit from you. Blanka

    SvarSlett
  3. En fantastisk blogg du har. Har fulgt deg lenge og unner deg all framgang du har med butikken din. Jeg savner dog litt info om den. Hvor kommer varene fra? Showroom.....hva er det egentlig? Er det lang ventetid på møblene? Sender du overalt i Norge? Nettbutikk? Jeg bor på en annen kant i landet - og må nesten ha mye mer info om hva som venter meg om jeg skal besøke lageret ditt. Og jeg vet om mange som tenker det samme. Vi vil så gjerne kjøpe, men tør nesten ikke. Mulig du er godt fornøyd med å holde det mer lokalt, men hadde vært gøy å få vite hva som må til for å kunne kjøpe noe.:) Du har en stil som er unik og som jeg ikke ser andre steder. Hadde også vært kjekt med et innlegg om hvordan du setter stilen sammen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      tusen takk - så hyggelig. Jeg har faktisk tenkt litt på det du skriver, for jeg får jo disse spm når vi har åpent showroom - for mye av det som jeg vet, vet jo ikke dere, og jeg forstår jo at det kan være litt vanskelig å finne frem til all info. Så god ide, jeg skal rett og slett lage et info innlegg om tm design. Vi selger forøvrig ikke lokalt. Jeg tror kanskje at rundt 1% av vår tot omsetning går til nærområde. Vi selger til hele Europa pr dd, og Stavanger og Tr heim, Oslo og Bergen er de byene vi selger mest til.

      Takk for tipset, jeg gjør det i nærmeste fremtid. Ha en fin weekend, og takk for feedback.

      Slett
  4. Hei på deg. Jeg elsker bloggen din og du har et nydelig hjem. Kan jeg spørre om hva fargen på veggene på soverommet heter? Mvh Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Merete.

      Jeg er litt usikker på hva fargen heter, men sjekker opp :) Den er iallefall fra Nordsjø - og helt nydelig.

      ha en fin weekend.

      Slett
  5. Lurte på hva slags merke den dongeri-skjorten er fra? (Så på instagram at den er gammel fra Carma..) Håper du kan skrive litt mer om soverommet deres (hva gråfargen heter og hvilket teppe dere har på gulvet). Jeg skal i gang med oppussing av vårt soverom og trenger litt inspo :-) Ha en fortsatt god uke!! Mvh Marianne


    SvarSlett
  6. Hei:) Falt helt for det kanon stilige bildet bak sofaen din!
    Kan jeg spørre hvor det er fra? Vil ha!:)

    SvarSlett
  7. Bak stolen din mente jeg;)

    SvarSlett
  8. Vil gjerne se antrekksbilder, mer fra huset deres. Skulle gjerne hatt TM design som nettbutikk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. så hyggelig. jeg skal bli flinkere, og jeg har i grunn lovet det i flere år. Jeg synes det er veldig ok å se andre antrekkbilder, så det er jo gøy at vi kan inspirere hverandre. YES
      - flere husbilder inne og ute er notert. :)

      takk for innspill, og god weekend.

      Slett
  9. Synes det er "litt håpløst" med deg og bloggen din fordi du skriver ofte at du skal skrive mer og vise fram ting etc, og så gjør du det aldri.

    SvarSlett
    Svar
    1. ah.. jeg er helt enig.. jeg tenker så ofte at DET skal jeg gjøre, også glemmer jeg det bort, det kommer nesten alltid noe i veien. Lange arb dager, barna, osv. MEN - jeg skal forbedre meg, lover.

      Takk for feedback :) og god helg!

      Slett
  10. Hvor er skoene dine fra ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      De er fra Malene Birger, kjøpte de på Carma.no for en stund siden :)
      verdens beste :)

      god weekend.

      Slett
  11. Synes ANONYM var litt håpløs jeg... En blogg er da frivillig eller? Skjønner godt at det kan være vanskelig å oppdatere når man har fullt opp med mann og barn. Ærlig talt! Jeg er innom hver dag og ligger det ikke noe nytt her, så går jeg stille og rolig ut igjen :) Null problem med det.
    Hilsen Kine S.H.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥