torsdag 9. april 2015

So in l o v e with spring




Jakke fra Morris - fra Carma.no HER
Jeans som er superold fra Gina og bluse fra Ralphlauren Denim


God morgen


En goood stund før påske fikk jeg jakken jeg har siklet på siden i fjor 
og den var enda finere i virkeligheten enn på bilder. Jeg elsker dressjakker
og kan ikke få for mange. Jeg bruker de dessuten til alt.

Veldig gøy at dere har lyst på antrekk bilder, så jeg skal bli flinkere til 
det.. på tross av at jeg føler meg som en gammel husmor til tider. 

Ha en fin fin dag






2 kommentarer:

  1. Kjempefin jakke. Du ser fantastisk ut! Hvordan klarer du å holde deg så slank? Lis.

    SvarSlett
  2. Nydelig både du og klærne!
    Skulle gjerne hatt jakken men må nok ha en som dekker bakparten litt :-)
    Og du er ikke i nærheten av husmor. Det er det jeg som føler når jeg ser freshe deg.

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥