fredag 24. april 2015

Wake up and smell the roses


Livet suser forbi, og jeg stopper VELDIG sjelden opp for å tenke på hva som har 
skjedd med meg og tm design på 4 år. Det er et eventyr, og ingenting annet. 



Siden nyttår har jeg ikke vært særlig god form, uten å gå i detaljer, men
tempo jeg har holdt med 12-14 arbeidstimer hver dag, samt å prøve 
å være en god mor, venn og kone har ikke alltid vært så lett. 

Derfor bestemte jeg meg 
for å ta noen grep, spise bedre, sover mer, være mer ute i frisk luft, og ikke minst 
være litt mer sosial. Fordi jeg måtte, og fordi jeg VIL at tm design skal gå bra, og jeg elsker jobben min og ikke minst har jeg lyst å ha god helse. 
Rett og slett "wake up and smell the roses".

Jeg bestemte meg feks for å ta en hel time lunsj på fredager..
På mitt fine kjøkken her på jobben, og bare kose meg. Det blir lite tid til det resten 
av ukedagene, så det er noe jeg ser frem til. 
God mat, og godt drikke, og ikke minst slutte i rimelig tid. 

I morgen skal vi på nabo fest, og det gleder vi oss til. Tomine 
har bestilt overnatting hos Tante S, så derfor kjører vi 
litt ekstra kos i kveld.

Ønsker dere alle en fin helg, og ses i morgen. 

ps: det er VELDIG hyggelig at dere liker mer klær på bloggen, og 
jeg koser meg såååååå når jeg leser kommentarer. Jeg har blitt supergod 
på å svare også synes jeg..

- veronica -

4 kommentarer:

  1. ja viktig å stoppe litt opp å nyte det du har også! og gi deg en klapp på skulderen for det du har oppnådd =) ha en fin dag og en god helg!

    SvarSlett
  2. Det var et nydelig bilde, flott interiør og de krukkene m/striper og lokk var helt skjønne, hva koster de pr. stk. og de figurene du har oppstilt er så morsomme. Jeg liker litt annerledes ting og store.
    Toril

    SvarSlett
  3. Sett ikke alt på spill, det er det materielle ikke verdt. Pass godt på deg selv, det er jo bare en av deg. Solskinn omkring deg. Hege

    SvarSlett
  4. Nå var det SÅ lenge siden jeg hadde besøkt bloggen din! Skal definitivt gjøre det oftere. Og ja, hyggelig med svar - jeg har aldri skjønt de som kun svarer de første gangene, og så blir mystiske og tause. Men ser også at det er noen som helt har fjernet kommentarfelt fra bloggene sine.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥