onsdag 6. mai 2015

surch a blogger


God morgen 

Jeg har begynt å tenke på 17. mai antrekk, og en ting som er sikkert 
( hvis jeg ikke tar bunad ) så skal jeg bruke denne jakken fra Morris 
som jeg kjøpte tidlig i vår fra Carma. Den er bare så fin, og jeg 
tror jeg plutselig har begynt å elske blått.. jeg som egentlig
er så himla sort/hvit.

I dag er min kjære mann med meg på jobb, så hans første arbeidsoppgave
er å være fotograf, så må vi lage frokost. 
Etter det kommer det container, pakke til opphenting i kveld, og 
gjøre klart til enda en container som kommer fredag.

Det er også MYE å gjøre klart til åpent showroom 20. mai 
og tm design's feiring av et helt år!!
TENK DET!!! Det er så gøy, og jeg gleder meg i fillebiter. 

Happy onsdag - nå er det jammen snart helg - IGJEN!






4 kommentarer:

  1. Wow for en fin jakke. Vet du om det er mulig å få tak i den ennå?:-)

    SvarSlett
  2. Er disse sølvkoppene til salgs hos deg?

    SvarSlett
  3. Lekker jakke, og fin dame ♡
    Og med Carma må man jo bare bli outstanding! :))

    HA en fin fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Nydelig antrekk:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥