søndag 27. september 2015

H Ø S T F E R I E



E n de liiiiig... Jeg har savnet bloggen .. veldig!!

Jeg må jo si at det er utrolig hyggelig å få mail og hilsner fra dere også 
hvor dere skriver at dere savner bloggen. 

Jeg har blogget lite.. veldig lite.. i lang tid.. Det har vært mye jobb
og lite tid. MEN - nå er høsten her, min favoritt årstid, og jeg kjenner 
at jeg gleder meg til å blogge igjen... Jeg elsker bloggen mer en Instagram, 
og sette seg ned på kveldene og lage innlegg, synes jeg jo er så kos.



I helgen har vi gjort lite.. kost oss i det utrolig fine været, og jeg har også 
vært på shopping i går. Litt nye støvletter, bukser og litt til Tomine. 

Tomine var på show i går med sin far, så jeg fikk ryddet, badet, og 
storkost meg alene. DET er ikke noe som skjer ofte, at jeg er alene i 
dette huset. Så jeg gikk på do, badet og brukte laaaaaaaang tid..
DET er virkelig lux. 



Nå står fårikål på ovnen, og jeg gleder meg så. 
Rekker å sitte bittelitt til i solen, før klesvasken må gjøres, 
og kosedressen må på før søndagsfilmen. 

Jeg har savnet dere, og det hadde vært hyggelig å høre fra dere her på 
bloggen også.

Vi ses snart - jeg lover!!!

4 kommentarer:

  1. Så flott med blogginnlegg igjen :-). Liker bloggen din veldig godt!

    SvarSlett
  2. Jippi! Så fint at du er her igjen :) Da gleder vi oss! Ha en flott høstferie!!
    Hilsen Kine S.H.

    SvarSlett
  3. Kjekt å se att du blogger igjenn...fin blogg også:)

    Britt

    SvarSlett
  4. Hei! Deilig med høstferie, ja... Du har så flotte bilder på bloggen din, ser hyggelig ut med duftlys og blomster. Håper du har en fin høstferie!
    Klem fra Ida.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥