fredag 2. oktober 2015

Back home..


Vi har siden onsdag kveld vært på Beitostølen hos familie, og blitt skjemt bort
etter alle kunstens regler.. Jeg har sovet, spist, koset med Tomine, og 
vært i så hyggelig selskap. For noen utrolige deilige dager, 
som jeg nå virkelig trengte. 

I kveld er det kun tv titting, og kos før tidlig kvelden, og jobb i morgen tidlig. 
Fridager er i grunn ikke fridager lenger i den forstand.. de MÅ jobbes 
inn igjen, og det må bli denne helgen. Vi har spennende prosjekter i gang, 
og det er også litt derfor jeg var på Beitostølen denne gang. 



Ønsker dere en fin weekend, med bider fra mitt stuebord.
 Nye lykter, bøker og puter som kom inn denne uken.. 
Herremin som jeg elsker høsten, det er ikke mye som slår kvelder med 
lys og litt vin og total relax

klem fra meg



1 kommentar:

  1. Så utrolig nydelig du har det i ditt hjem :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥