søndag 4. oktober 2015

Søndag 4. oktober



God formiddag

Ikke så mye som slår når solen skinner inn på kjøkkenet, og vite at det er en hel dag
fri ( jeg skal på jobb, men det er liksom fridag allikevel for alt går i annet tempo ) 



Min bedre halvdel og Tomine har syklet ned til byen og skal på baker Hansen, 
og jeg vasker hus og sengetøy før jeg reiser på jobb. 
Søndager hos oss er i grunn en dag som blir brukt til å få hodet over vannet 
igjen og være klar for uken som kommer. 
Det er fortsatt helt nydelig vær, og oktober kan jo ikke være bedre. 

Jeg har fått noen nye puter hjem, og gleder meg så utrolig til alle nyhetene
til tm design kommer fremover.. høsten er bare så utrolig deilig. 

Nå piper oppvaskmaskin, tørketrommel og vaskemaskin og skal jeg forbli 
nokså normal må jeg gå å gjøre husmorplikter. 

Ha en fin søndag.. kanskje vi ses i kveld.





2 kommentarer:

  1. Guuuuuuuuuuuuuuuuud så kjekt ! ! !

    Her var det kommet en masse nye bloggposter, jo.

    Elsker stilen din, både det man ser på bildene og hvordan du skriver ! ! !


    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg.. tusen takk - så utrolig hyggelig :) Jeg er i gang igjen, og det er jo så hyggelig, særlig å høre fra dere. Tusen takk - og ha en fin fin søndag. ♥

      Klem fra meg.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥