fredag 30. oktober 2015

So sorry..


Hei Bloggen 

tusen takk for alle dere som har sendt meg mailer og spurt om tilgang til 
bloggen, og til alle dere som har spurt om alt er ok. 
Jeg har ikke engang rukket å svare dere alle.

Bloggen skal SELVSAGT ikke legges ned, ( hvorfor skulle jeg det?? ) 
og trodde virkelig ikke det skulle være 
så mange som skulle merke at jeg stengte den, da jeg skulle endre 
layout og rydde litt. Dessverre litt rusten på denne fronten, og 
ikke minst styr med passord osv, men jeg er endelig på nett igjen. 

Hvis jeg noen gang skal slutte og blogge, så ville jeg jo helt klart 
skrevet så, og ikke bare blitt borte. 
Det har blitt lite blogging som dere vet, og det har jeg jo vært litt lei meg for. 



Tusen tusen takk til alle som har skrevet og kommet innom showroom - 
det betyr veldig mye og jeg synes det er kjempegøy
Nå er det snart helg, og jeg har hatt lange dager denne uken som vanlig
så i dag henter jeg lille gull på skolen og vi skal ha jentekveld. Pappa
skal på James Bond, og storebror er iallefall ikke klar for hjemmekveld 
en fredag.  Blomstene på showroom står fremdeles fint, og passet 
perfekt med de nye putene vi har fått inn, men jeg tror jeg 
skal nyte siste rest av blomstene hjemme i helgen, for nå 
tar jeg helt fri. 

Gleder oss til i morgen - HALLOWEEN!!
Det er kjempegøy, og Tomine er virkelig helt i ekstase, så jeg kan ikke annet
enn å bli med og skal være heks - som vanlig










13 kommentarer:

  1. Åhhhh, de reveputene!! Er ikke ofte jeg skriver slike kommentarer altså (ca aldri) men de ser superfine ut! :)

    Velkommen tilbake, bloggen. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gracias.. likte du de?? jeg skal sende en til deg i julegave :) klem klem

      Slett
  2. Ååå så godt å høyre! Bloggen din er både allsidig og fin, med mat og møbeltrender og interiør! Det likar vi!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og tusen takk.

      Det var hyggelig å høre, og veldig gøy at dere fortsatt stopper innom, tross laaaaang bloggetørke..

      Ha en fin fin søndag, og god ukestart.

      Slett
  3. Svar
    1. Er ikke på insta lenger.. tm konto ble hacket, og min egen ble mest brukt til tm design, så jeg bruker heller tid på blogg, og ny nettside som snart kommer opp.. jippii

      ha en fin søndag.

      Slett
  4. Så bra at du er på "plass" igjen!!! Men, er du borte fra Instagram? Finner deg ikke igjen der:-(
    God helg og ha et tipp topp Haloween feiring:-)
    Klem fra Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hege

      Jeg er ikke på Insta lenger..

      Håper Halloween var bra, her var det sååå gøy, og Tomine var helt i ekstase.. forberedelser er BEST, og en sliten jente gikk til sengs med meg i 22 tiden i går. ♥

      Slett
  5. Mette Irgens Virikoktober 31, 2015

    Så godt å høre, men finner deg ikke på Instagram, stemmer det? Det var alltid så koselig å se hva du la ut. Har fulgt deg i mange år, så synes jeg det var rart jeg ikke fant deg! Ha en fin helg! ��

    SvarSlett
  6. Det er greit å ta noen valg og kanskje heller konsentrere seg om å gjøre en eller to ting bra - i stedet for å være all over. Fint at du blogger igjen - jeg syntes i grunn det er det beste jeg da ;)

    SvarSlett
  7. Hvilken coffeetablebook er det du har liggende her. Ser lekker ut.

    SvarSlett
  8. Herlig å se deg her igjen!! Synd med Instagram :-( men gleder meg til neste showroom!! Gentiana

    SvarSlett
  9. Hei :) Kan jeg kjøpe de reve putene av deg? eventuelt pris? Stine.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥