søndag 29. november 2015

1. ADVENT ♥





ENDELIG.... nå er går vi mot jul og det er 1. advent i dag.. 
Jeg har ryddet på soverom, og fikk endelig satt blomster i vann- de ble kjøpt fredag.
Det ble med en gang litt mer julish. Jeg pynter ikke så mye med nisser osv, men 
vi pleier å sette opp juletre ganske tidlig. Da blir det veldig fort julestemning. 

I går var det jentenes julebord, men jeg orket ikke gå.. som vanlig. Stiletter kom 
aldri på, og tøfflene fikk jeg aldri av. Heldigvis i dag, for jeg våknet igjen i natt
med spysjuka, og det er bare helt grusomt men bedre nå. 

Heldigvis 



Neste uke er det vanvittig hektisk på jobb, da kommer det inn 2 containere igjen, 
og alt skal leveres ut samme uke. Da går iallefall dagene, for vi kan flytte inn 
på hytta torsdag, og jeg gleder meg så jeg nesten ikke kan sove. 
Vi har beiset, revet tømmervegg, malt kjøkken og lagt nytt gulv. 
DET ER SÅ SPENNENDE!!!

Om få uker er også nettsiden på tm design oppe, og jeg gleder meg også til dette, 
noe som kommer til å lette mitt arbeid utrolig mye. Vår FB side blir da ikke like mye
brukt, og jeg må si at jeg synes det skal bli deilig, og KUN ha blogg og nettsiden. 
Nå er vi ferdig å varme gløgg fra Norgesglass, så jeg er så spent på hvordan 
den smaker.. Min mann kommer straks hjem fra hytta, og jeg gleder meg til 
å få han hjem, og kanskje se på en film før vi starter ny uke i morgen. 

RIKTIG GOD 1. ADVENT

( Har du lyst å lese mer om julen hos oss tidligere år, så finner du link HER



9 kommentarer:

  1. Blir kjekt med lettere arbeidsdager og TM nettbutikk !! Kjenner kortet mitt gruer seg :-D
    Ha en fortsatt fin førjulstid :)
    Marita

    SvarSlett
  2. Det blir spennende å se TMs nettside, spesielt for oss som bor langt fra ditt showroom!

    Synes også det er supert at du prioriterer bloggen sammen med nettsiden, jeg håper bloggen er "labour of love" og ikke bare jobb. Du skriver godt og til tider litt småpussig (f.eks. "julish" ; "that's a good
    vending" som de sa i sin tid på "The Julekalender"...).

    Og så har du jo litt og hvert å skrive og vise fra med nyehytten og fine saker fra TM.

    God advent! Hilsen Britta

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Britta.
      Tusen takk for hyggelig hilsen.. Bloggen blir ikke jobb.. Derfor skal det bli så godt med nettside så blir bloggen som den har vært.. Med dagligliv og kos som jeg liker så godt å skrive om.. Jeg har aldri tenkt på at jeg skriver litt rare ord, men jeg tenker og skriver det nok ettersom de dukker opp..

      Takk for at du tok det tid, og ønsker deg en fin førjulstid ❤️❤️

      Slett
  3. Godt at du prioriterer bloggen. Synes du har de lekreste bildene. Blir litt inspirert selv om du har litt dyre vaner!

    SvarSlett
  4. Puten som ligger i stolen, har dere den i andre farger ? Pris ?

    SvarSlett
  5. Fant endelig et livstegn,lenge siden jeg har sett nytt fra IG eller Face. Det eralltid inspirerende. Blir nok helt FAB med webshop-gleder meg til det👍 ønsker deg og dine en fin adventstid. Klem fra nord:)) @annikendale /adalesverden

    SvarSlett
  6. Lurer litt på puta som ligger i stolen. Finnes den i andre farger? Pris? Er takknemlig for svar.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Den har vi i flere farger. Bilder kommer på nettsiden.. Husker ikke helt prisen..1150.- tror jeg..

      Slett
  7. Gleder meg. Går det an å spørre når dette kommer ? Før jul, eller ?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥