tirsdag 17. november 2015

17. n o v e m b e r


Hei bloggen og long time.. again!

Helgen som var ble brukt på hytta.. vi har beiset og beiset, og jammen 
ble det mørkt også.. Min mann mistet faktisk malespannet fra stigen, 
så det sprutet på vegg og gulv... no way back.. men jo mer vi malte
jo mer elsket vi... dette blir fint.. Etter mye frem og tilbake skal vi 
nå beholde kjøkken, og bare beise det frem til vi har bygget ut 
til våren. Vi vet jo ikke helt sikkert pr dd. om kjøkken blir der det er nå.
Jeg gleder meg som en unge og jeg kan ikke få flyttet inn fort nok. 

En liten periode vurderte jeg også om jeg ikke kunne leve med furukjøkken, gulnet 
furupanel og annet snacks for så å kunne flytte inn ved overtagelsen. 
Den lykken hadde nok blitt veldig veldig kortvarig... haha


Jeg gleder meg så til juleferien og det å kunne ta noen dager fri, og med 
nøye planlagt containermottak, ser det ut til at jeg 
får 14 dager juleferie. Det skal være guleroten som skal gjøre så jeg 
kan jobbe dag og natt frem til da. 

Jeg gleder meg så til å vise dere bilder.. Hytta er litt stygg og gul nå, men 
det er jo virkelig det som er så gøy.. da blir forandringen så stor.
Jeg skal opp til Beitostølen igjen i helgen, for å male og får 
heldigvis bo hos min tante som har verdens lekreste hytte der.. Den er 
varm og god, og ikke minst så lukter det ikke beis der, men deilig
hytte med fyr i peisen. Jeg gleder meg.. 

Vi ses 




4 kommentarer:

  1. Oj da med det uhellet, men det var kanskje hell i uhell likevel :)
    Gleder meg til å se bilder fra hytta, gøy med før og etter (hint hint).
    Du er flink og det er alltid veldig hyggelig og inspirerende med interiør og sånn hos deg.
    Koselig at du blogger litt mer igjen da Veronica :) Det setter jeg pris på! Hilsen Mette :)

    SvarSlett
  2. Hei, gratulerer med ny hytte!
    Kjenner meg veldig igjen. Kjøpte hytte ved sjøen i år og vi klarte heller ikke å leve med gulnet furu og shabby kjøkken så her ble det skiftet panel og kjøkken selv om vi ikke vet om vi skal beholde den eller bygge ny....

    Det nye hermes armbåndet ditt så veldig lekkert ut. Er det mulig å få et bedre bilde av det?

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  3. Hva skjer? Ikke flere innlegg på Facebook og ikke noe her heller??

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥