søndag 8. november 2015

Farsdag..



I dag feirer vi litt farsdag, og selv om han selv ikke er så opptatt av blomster
og styr, så er vi jentene VELDIG opptatt av det, så vi har vært på 
blomstershopping, og suppeshopping. 

På Hadeland Glassverk selges Norgesglasset, som er fylt med alt fra 
supper, sjokolader, drops og lakris. Jeg elsker alt og måtte derfor kjøpe med 
meg suppe hjem i dag, og deilig nylaget Foccacia brød fra Bakeriet.

Resten av dagen er bare til kos, og klargjøring til ny uke. 
Jeg er bedt til Nederland av Eichholtz, som en av de første i Europa til å 
se på det nye showroomet de har laget, og skal være der i 2 dager. 
Jeg gleder meg enormt, og skal få delta i prosessen med hvordan 
deres showroom blir til fra tegning til the real thing. 



Jeg skal nok en gang bo på Hotel Vesper ( du kan lese mer om det HER
og denne gang skal jeg ta bilde av Arthur - the driver - som er min sjåfør 
under oppholdet - sendt av Eichholtz.. 
Han er ikke bare superflink, men han er ganske så lekker og jeg får veldig 
følelsen av at jeg er VIP når han står klar for å hente meg. 
Jeg skal innrømme at jeg synes det er veldig gøy. 

Ha en fin søndag.. her skal vi kose oss med gløgg og kanelsnurrer til kvelden.. 
jeg er bittelitt i vinter/julemodus, og kan nesten ikke vente til jul jeg nå. 

klem klem

2 kommentarer:

  1. Så flott at bloggen din er åpen😊. Alltid så masse inspirasjon å hente.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lena.. tusen takk ♥♥♥ så hyggelig..

      Det er jo så gøy å blogge også.. virkelig time-out for meg, og jeg nyter det veldig

      God søndag.

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥