torsdag 12. november 2015

Good morning



Noe av det fineste jeg vet på reise er morninger hvor jeg kan ta det bittelitt med ro, 
og nyte kaffe på rommet, i dette tilfelle utsikten fra veranda, og 
ikke minst å kunne stå i morgenkåpe i november UTE.. 

Jeg skal straks inn til Eichholtz igjen og legge ordre, og jeg gleder meg 
til alt det fantastiske vi får inn.. bilder.. lamper.. møbler.. 
Dagen i går var herlig, og jeg har tatt masse bilder. 
Deilig lunsj og middag på Eichholtz som har eget fantastisk kjøkken. 
Det er virkelig som en drøm å gå der..





kveld skal vi ut å spise med 2 fra Eichholtz, og har fått bord på 
Mr. Porter i Amsterdam som visstnok skal være super frescht. 
Gleder meg



Blir hentet igjen straks så skal bare fikse meg så er det på han igjen. 



Ha en fin fin onsdag til vi ses senere.




3 kommentarer:

  1. herlig :) Har du med deg egen fotograf på tur? hihi :)
    Holland er nydelig. Amsterdam er knallfin by!!! Jeg drar gjerne tilbake og surrer rundt i gatene der med kamera og herlige restauranter. Syntes det var så mye bra spisesteder der, og jeg kommer ALDRI til å glemme vår guidede tur i Red light district og ikke minst, besøket på Prostistusjonsinformasjonssenteret! hahahaha :)
    Nydelige Holland! :)

    SvarSlett
  2. Glad på dine vegne !

    Kjekt å høre om folk (og spesielt damer...) som brenner for noe, har ideer & pågangsmot, og som dermed lykkes. Det føles sikkert ikke slik hver dag (i hverdagen...), men det er faktisk det som er de lange linjene for deg, slik jeg forstår det.

    Så hurra for deg, og nyt noen velfortjente goder som kommer i din vei !

    Hilsen Britta

    SvarSlett
  3. Ja du skal vell slikke de mer i ræven slik at du kan hindre flere aktører fra å få selge Eichholtz!;)
    Møkka kjerring;)
    What comes around goes around. Gleder meg til karma bryter deg ned.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥