mandag 9. november 2015

Got it!



torsdag 5. november satt jeg som mange andre i KØ på nett for å sikre meg 
et plagg fra Balmain HM men kom ALDRI gjennom på nettsiden. 
Som om ikke det var nervepirrende nok, satt jeg også samtidig i budrunde 
på hytta vi nå eier på Beitostølen. 
Jeg var temmelig svett en periode, og begge deler så en stund 
ganske håpløst ut. Men så ringer min venninne - FLERE ganger, 
på tross av at hun visste at jeg satt i bud runde.. men hun hadde 
kommet gjennom og alt løste seg. 

Jeg fikk tak i flere av kjolene jeg ønsket meg, skoene og blusene. 
Nå gjenstår det å se om noe passer, og skulle det ikke gjøre det, 
så skal jeg iflg Finn.no med letthet selge videre. 
Jo mer jeg ser kjolene jo kortere synes jeg de blir, 
og jeg er ikke HELT comfy med det nå lenger kjenner jeg. 

Det blir spennende å se iallefall. 

Her pakkes det på høygir, for i morgen - ENDELIG - reiser jeg 
til Nederland. Dagen i dag har vært helt texas for å 
si det mildt, men en god natt søvn hjelper som regel veldig godt. 

Vi ses i morgen og god natt



2 kommentarer:

  1. Gratulerer med både det ene og det andre :))
    Hurray!!

    SvarSlett
  2. Heldige deg! Jeg orket ikke gå inn på HM for å forsøke en gang...
    Gratulerer med hytte! Gleder oss til bilder :)
    God tur til Nederland!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥